BÄSTA BÄSTA

HELLO PEEPZ!
Hade bästa bästa dagen idag, förutom att jag försov mig lite och hade engelska nationella i 2 och en halv timme sist på dagen. Hela förmiddagen innan luch fick vi nämligen köra olika maskiner, som olika sorters gräsklippare, grävmaskinsgrej och så det bästa av det bästa, vi fick köra fyrhjuling! :D Det va inte en sånadär fjuttig fyrhjulingar heller, utan det va stora rackare. Det va så sjukt kul att köra, roligast va att bara få gasa på :3 Det näst roligaste va en spakstyrd gräsklippare, man satt på en rund grejsimojs och höll i två spakar framför sig som man gasade med och svängde med. Om man drog ena spaken framår så svänge maskinen bara åt ett håll och stod stilla vilket resulterade i att man stod still på ett ställe och snurrade runt som en galning. Vi fick inte göra så, men vi gjorde det endå, hehu såå rebelliska!
 
Nu ska jag bara byta ut arbetsbyxorna mot jeans och så ska jag, Maja och Malin dra in till stan!
Jag ser alldeles muppig ut, men vafan, hade skit roligt juu!

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Arbetsbyxor är coolt, hoppas jag slipper in på min skola så jag oxå får coola brallor. :D

2013-05-15 @ 21:35:10
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback