BÄSTA PRAKTIKEN

 
Yees jag är tillbaka! Det blev två dagars bloggpaus, kunde inte hålla mig ifrån att blogga :3 Egentligen mådde jag mycket bättre redan igår, men kände att en till dag ifrån alla måsten och bara chilla och titta på tv-serier efter praktiken. Anledningen till min svacka va en massa personliga saker och på allt det så kom praktiken som knasade massor. Men nu har allt med praktiken löst sig och jag är nu på en annan praktikplats, där jag trivs som fisken i vattnet!
 
Jag är nu på skolans djurhus tillsammans med Maja, Mathilda och Andreas ifrån klassen. Jag började ju två dagar efter dem så just nu går jag lite efter dem och lär mig allt som dem fick en ordentlig genomgång på i måndags, men tycker att det går superbra ändå! Har än så länge fått städa hos fåglar, kaniner, reptiler och idag hos fiskar. Vi får även göra i ordning och mata de olika djuren, idag matade vi sköldpaddor, skäggagamer, blåtungad skink, pilgiftsgrodor och fåglarna! Och utöver det så gör vi morgon-och kvällsrutinerna. Himla skojigt :3 Kan knappt fatta att det redan gått en vecka, imorgon är det fredag liksom! 
 
Här är några av djuren från djurhuset :3
Har snott bilderna av Mandis :3

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Åh, vad många söta gerbiler! Har haft såna och de är bara så små och söta. Hur vågar du hålla i en orm? Sjukt läskigt ju. :(

2013-05-30 @ 21:51:57
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Ojsan, liknar jättemycket på gerbiler iaf! :)

2013-05-31 @ 14:13:21
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: Alisha

Åh, älskar alla bilder! :D
Och välkommen tillbaka! :D

Svar: Hihi taack! :D
Momlin Engqvist

2013-06-03 @ 18:07:35
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback