BE PREPARED

Ojoj, blir visst lite sent nu vaa. Men satt faktiskt och kollade på hockeyn med Maja förut. Första gången i hela mitt liv som jag kollar på en match av någon sport alls, helt sinnes. Men jag är helt enkelt inte intresserad av sporter. Men måste faktiskt erkänna att det va roligt att kolla på hockey! Man blev ju helt inne i det och vi satt och skrek som galningar när dem gjorde mål. Nästan så att vi överröstade hockeykillarna på övervåningen.. fast bara nästan. Sen hade vi ju en favorit i laget också, söta lilla Loui :3 Såå GRATTIS PÅ ER POJKAR, det förtjänade ni! 
 
Egentligen skulle jag ställt mig i duschen så fort jag kom till mitt rum igen och sen hoppat i säng, men så skulle jag bara kolla fäjsbok lite snabbt och fick då läsa en artikel, som ledde till en video. Så imorgon får ni vara berädda på ett fett argt inlägg om det jag läste/såg. Kommer nog vara mitt argaste inlägg i hela mitt bloggliv någonsin. Så be prepared, arga Momlin is comin'
Visst är jag duktig, gjorde den där själv. *stolt*
 
oså GRATTIS GRABBAR. Tvillingarna Sedin och Loui gjorde ett jävligt bra jobb!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, kollar typ aldrig på hockey annars heller.
Men alltid roligt när man vinner ju! :D

2013-05-20 @ 20:42:14
URL: http://www.maandel.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback