DÅLIG DAG

QkRsdihDkVLxRidhfeEhqkis aaaaaas jag orkar inte, failade traktorprovet IGEN v_v Fick 45 och man skulle ha 52 för att bli godkänd.. Hahha Malin min polare fick 51, snacka om att hon blev arg x3 Och nu har jag haft mitt sista matteprov i skolan någonsin, wooohooooo! Rätt så najs. Dock satt vi i 3 timmar och skrev nationella, inte så kul, det va megasvårt. Och nu har jag slutat, weee.
 
Imorse när jag satt vid datorn började det åska som bara den. Sket nästan på mig, trodde datorn skulle skjuta blixtrar på mig. Sen blev det strömavbrott i 3 sekunder. Blixtrade och dundrade på samma gång, fedt läskigt. En blixt hade tydligen slagit ner i en spårvagn så den slutade fungera(hahah noo shit, slutade den fungera!), creepy.
 
Detta har varit sämsta dagen evuur, failade traktorprovet, åskat som bara den+ööösregn, matteprov som gick åt helvete, lärare  som varit fett irriterande, sov dåligt inatt så jag är trött idag och somnade nästan när vi skrev proven och on top of allt det här så har jag mensvärk. Skjut mig snälla.
Tog bilden för 3 sekunder sen så idag är det icke någon gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Det bästa är ju att det kommer en ny dag i morgon:)

Kram

2013-05-21 @ 20:27:57
URL: http://www.fames.se/missnaily
Postat av: Alisha

Känner igen mig i det som din vän fick, haha. Jag var fyra poäng från godkänd i samhäll A förra året när jag gick i folkhögskola, blev ganska bitter.

Hade liksom klarat alla andra prov xD

Svar: Usch, det suger verkligen när det händer! :c
Momlin Engqvist

2013-05-22 @ 22:48:02
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback