FRUKTSALLAD OCH SNACKIS MED MAMMA

Godafton på er!
Jag är nu nyduschad och fräschig och ska krypa ner i sängen så fort jag gjort klart det här inlägget!
Den här sega dagen avslutades med att Maja och Malin kom hem ifrån affären med massa frukt och så gjorde vi fruktsallad och hade det supermysigt. Så himla gott! Och så har jag även pratat med mamma i telen, det va mysigt att få prata med henne, har ju inte pratat med henne på nästan en vecka. Saknar henne och alla där hemma så himla mycket, har aldrig saknat min familj såhär mycket förut :( Endå är det bara 2 veckor och 2 dagar sen jag såg dem sist och som jag planerat så åker jag inte hem förens nästa helg, så det blir 4 veckor då sen jag såg dem sist! :o Tror inte jag varit ifrån dem så länge förut, ska krama sönder dem när jag kommer hem då :3
 
Majas instagramis bild på fruksalladen, snacka om att hon tog femtioelva bilder innan hon blev nöjd + att hon la i ordning all frukt innan hon tog kortet x3
Malins instagramis bild, hon tog kanske 3 bilder och rörde inte om bland frukten när hon tog kortet :3
Såå vilken ser godast ut??

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad gott! :)

2013-05-15 @ 14:26:01
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Båda såg skitgoda ut, Majas lämpade sig mer för instagram-only bild, medans Malins var lite mer i bloggstil! :D

2013-05-15 @ 21:29:48
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

gott!

2013-05-16 @ 18:55:42
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback