KOLMÅRDEN

Godeftermiddag bröder och systrar!
Kom precis hem från Komården, har haft det så sjukt najs och vädret har varit bäst! Det va såå härligt att få träffa Freddy igen, saknat henne så sjukt mycket! Vi har pratat oavbrutet hela dagen om allt och inget, fattar inte varför vi inte träffats tidigare liksom?! Utan att vi har låtit det gå 8 månader! AJA, det bestämde vi att vi skulle ändra på, så vi ska ses oftare nu.
 
Tillbaks till Kolmården-ämnet då! Det va en massa nya ungar här och var och ååh dom är så söta, speciellt alla nya antiloper! I början när vi va där va det inte så himla mycket folk, men framåt eftermiddagen va det massa folk, fick typ pressa sig fram på vissa ställen. Vi hörde att det tydligen varit över 10 000 besökare idag, inte dåligt azz! Eftersom att det va premiär så va det även en massa små svenska kändisar här och var, vi såg Pernilla Wahlgren, Mojje och en massa jag inte vet namnen på men vet är kändisar. Bäst på hela dagen va Life, den nya delfinshowen. Så underbar, musiken och bilderna och allt, så fint! :') Jag hade såklart med mig kameran, dock är det maaaassor bilder, så ni får se dem senare. Ni får en fin bild på en av delfinerna jag tog det första vi gjorde när vi kom in i parken sålänge. Resten kommer i ett eget inlägg, antingen i en del eller två.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin bild :-D

2013-05-01 @ 17:59:39
URL: http://acordingtosofia.se/
Postat av: Alisha

Åh, djurungar! :D
Vill också till Kolmården, har inte varit där sen 2011 :o

2013-05-01 @ 18:52:03
URL: http://alishasfoto.blogg.se
Postat av: Alisha

Sv: Jag hoppas på ett besök dit nu i sommar :D

Mina bilder är antingen tagna på Nordens Ark eller Borås Djurpark ^^

2013-05-01 @ 22:16:28
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback