KORALLFINGERGRODA

Blev klar med den i onsdagsnatt, men hann inte lägga upp bild på den då. Det va i alla fall en kille i djurparkstrean som för ett ganska så bra tag sen som undrade om jag kunde rita av hans Korallfingergroda, vilket jag nu har gjort! I vanliga fall så skulle jag tagit betalt för bilden, men några dagar efter att han bett mig rita den så sa han att jag inte behövde rita den längre för han inte kunde köpa den. Men eftersom att jag tycker om att göra andra glada så sa jag att han kunde få den gratis. Hehu, känner mig fett snäll :3
 
 
Kommentera gärna vad ni tycker om den, gärna om de finns något som jag kan förbättra eller som jag skulle gjort annorlunda!

Kommentarer
Postat av: emzartgallery.blogg.se

Grymt coolt ritat :-)
Du är duktig!

Svar: Aww tack så mycket! :)
Momlin Engqvist

2013-05-11 @ 20:30:48
URL: http://emzartgallery.blogg.se/
Postat av: Isabelle

åh gud vad fint du ritar! önskar att jag var lika kreativ och duktig :c
kram

2013-05-15 @ 21:52:16
URL: http://tonarshjarta.devote.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback