MOT MJÖLBY OCH INTE VIDARE

TJAA KAMRATER!
Man kan verkligen säga "efter regn kommer solsken" idag. För igårkväll började det att ösregna och framåt natten så började det även att åska jättemycket och idag när jag vaknade så sken solen för fullt :3 Igårkväll satt jag och ritade klart grodan(ni får bild på den senare) och sen kröp jag ner i under täcket med glass och en film med ljudet av regnet och åskan utanför. Hur mysigt som helst! :3 Nu har jag packat och och ska bara diska frukosten så ska jag kolla upp tåg och sen åka till min syster Micka med min kompis Neele. Vi ska tjocka oss och kolla massor med filmer till på lördag, så kommer vara för upptagen av att äta massa gott för att blogga. Så vi hörs på lördag om jag inte hinner fixa tidsinställda inlägg!
Kör osminkad idag med mitt Atmosfear-linne! FUCK YEAH

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

sv: ja verkligen! :)

2013-05-09 @ 14:25:25
URL: http://adaras.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback