Mystisk smärta och sola

Hej kamrater!
Har precis käkat panpizza efter att ha varit borta på Blomster och solat hela eftermiddagen. Snacka om att min rygg blev himla brun, fick värsta sträcket efter bikinisnöret :3 Såå glad att jag har så brunt och bra pigment! Idag hade vi bara en lektion så sen efter luch gick vi hem, sjukt härligt :D Och imorn har vi bara svenska på morgonen och sen är vi "lediga", wohoo!
 
Jag har en mystisk smärta i min högra arm :(( Det börjar i långfingret och så strålar det upp mot armbågen på ovansidan av armen.Det gör inte direkt ont men det gör ändå ont på något sätt.. plus att min hand är superkall. Sure, mina händer brukar bli kalla, men det är sommar och varmt idag! :o Jag har en teori om att det kanske kan ha något att göra med att jag slog i min hand riktigt ordenligt i måndags. Jag stod på en stol i köket(fråga mig inte varför) och hoppade ner och då drämde jag handen allt vad jag hade i kylskåpet, gjorde så jävla ont. Men det hände i måndags och det som är nu kom igårkväll <.< Aja, får se hur det är imorgon, det är ju inte direkt så att det gör bajsont, bara en mystisk smärta.
 Typ, Hej jag såg verkligen ut såhär idag. Fotot är inte alls taget för 2 veckor sen, nej nej. Varför tror ni det??
 
 
Edit: Oj, såg nu att det är någon konstig vit kant längst ner på fotot, knas!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback