OBRA DAG IDAG

HELLO FOLKS!
Härlig sommardag det varit idag, gillas starkt! Dock har det varit en mindre bra dag för mig. Misslyckades för andra gången på traktorprovet, hatar det där äckliga provet. Bara en i klassen som klarat det än så länge, dåliga vi är(skoja ba, vi är världsbäst!). Sen fick jag även reda på vad jag fick i svenska nationella. Fick C på läsförståelsen och F på skrivdelen, fick F på grund av att jag missade att skriva källa, annars hade jag haft C där också. Så på grund av det där lilla felet fick jag E på hela svenska nationella. FML</3 Vill bara gå och skjuta mig själv just nu v_v På lunchen när vi skulle käka så va SVT24 i matsalen och filmade(har ingen aning om varför??), blev filmad när jag tog juice, cooling_96 typ. Nejmen, är riktigt nyfiken på vad det handlade om!
 
Alla mina kompisar har dragit hem och det är bara jag kvar, stannar till på torsdag. För en gångs skull så vill jag inte vara ensam, behöver mina vänner massor nu :(( Ska gå och handla sen så ska köpa något onyttigt gott och tröstäta ikväll för denna dåliga dag. Låter bra tycker jag!
Instagramis-bild bara för att jag ser så himla schleten ut idag!

Kommentarer
Postat av: aamelasmoa.blogg.se

fin blogg :)

2013-05-07 @ 20:09:12
URL: http://www.aamelasmoa.blogg.se
Postat av: Ida Nilsson

Jag antar att du går på naturbruksgymnasium? I så fall vilket? :)

2013-05-07 @ 20:11:17
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Sabina

Fin blogg! :)

2013-05-07 @ 20:16:56
URL: http://fotosabi.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback