OUTFIT JAOW

MEEN HALLÅÅ VART TOG DET FINA VÄDRET VÄGEN??!?!?! :((( Det va ju värsta sommarvädret igår och nu ba nae, inge mer sommar här inte! Men, det ska tydligen åska imorn, så det gör inget att solen försvann. Älskar åska :3 Nu ska jag ta en powernap för jag är så sjuukt trött, och efter det ska jag ta och äta lite!
 
DAGENS OUTFIT JAOW
Man märker att det varit soligt i ett par dagar nu, för min lugg börjar bli sådär jätteblond som den blir på sommaren :3 Jag känner mig jätteobekväm i korta shorts, så känner mig lite stolt över att jag drog till stan sådär! I sommar ska jag "lära" mig att använda sådana korta, vanligtvis har jag aldrig kortare byxor än att dem täcker knäna, för jag hatar mina knän. Så idag mjukstartade jag lite med att ha svarta strumpbyxor också.

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boring!

Fint, hörru!

2013-05-08 @ 23:10:03
URL: http://evvesliv.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback