PIGGELIN

Usch, det är typ äckligt varmt idag. Inte solvarmt, utan mer kvavt varmt. Fett jobbigt, duschade igår och känner mig lika ofräsch nu igen. Vill ha glass, piggelin för att vara ganska så exakt.
Inatt kröp jag ner i sängen med datorn och kollade på Heroes, men efter en kvart somnade jag. Och imorse vaknade jag precis så att jag hann få tag i datorn innan den krashade ner i golvet. Liksom, om jag vaknat 2 sekunder senare hade datorn legat på golvet. Turen där alltså. Eller tur i oturen kanske jag ska säga.
 
Igår ritade jag även klart konturen av tigerhägnet jag håller på med till en skoluppgift. Fick användning av det vi fick lära oss på bildlektionen i nian om hur man ritar korrekta rum nu när ja ritade tigerhägnet. Dock tog det ett tag innan jag fick kläm på det, men sen blev allt rätt tillslut. Det va sjukt svårt att rita så stort och pappen jag ritar på är blank så blyertsen fastnar inte så himla lätt :/ Faktum är att på bilden nedan så har jag ritat konturen och allt, men som sagt, blyertsen fastnar knappt. Ska försöka få klart det mesta idag, för den ska redovisas på onsdag.

Kommentarer
Postat av: iiissa

Jättefin blogg! har precis börjat blogga igen, skulle vara jättesnällt om du skulle titta in :) kram!

2013-05-19 @ 15:45:10
URL: http://iiissa.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback