PRAKTIKANT MALIN

Hellå hellå! Har lunch i en timme nu så passade på att sticka hem en stund innan vi ska börjar jobba igen. Idag började jag med att mata lamorna och kolla så att dem och kaninerna mådde bra. Sedan släppte jag ut och matade grisara, dem är så söta, man tar bara maten i skålarna och så går man ut till deras hage och dem springer fritt efter en :3 Och nu innan luch har jag och Andreas städat hos reptilerna, jag gjorde rent 5 terrarier! Och så började vi utfodra reptilerna, vi har gett alla olika ödlor mat i form av olika maskar, fett äckliga men så stolt att jag vågar ta i dem. Och så har jag mixat ananas och melon till pilgiftsgrodorna och ögonfransgeckon. Nu efter lunch ska vi utfodra sköldpaddorna och sedan ska vi göra rent hos illrarna och tvätta akvarier tror jag. Roligaste praktiken jag någonsin haft! :3
Hahaha men ååh, varför blev bilden så litN för? :c

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback