SKOFSA

YEEES! ÄNTLIGEN! JAG VET HUR MAN GÖR ETT SLÄKTTRÄD NU! WOOHOOO!
På höstterminen när vi lärde oss om systematik och släktträd så fattade jag ingenting om hur man byggde upp ett släktträd. Släktträdet jag gjorde då i läxa blev helt fel och konstigt, fattade verkligen inte hur alla kunde tycka att det va så lätt! Nu när jag gör min uppsats skulle vi göra ett släktträd med arten vi skriver om, och jag har suttit och klurat med släktträdet ett par dagar nu och till och med bett om hjälp från en i trean som går samma linje som mig. Och nu äntligen har jag fått ihop det och fattar det! :D Känner mig så jävla duktig nu :3
Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och sen krypa i säng, så godnatt på er!
Ni kanske inte kan läsa vad som står, men huvudaken är att ni ser hur proffsig den ser ut och att ni förmodligen inte ens fattar ett skvatt om vad jag snackar om. Okey att ni inte fattar va inte huvudsaken, det va inte så jag mena, haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

2013-05-06 @ 04:14:43
URL: http://rexe.blogg.se
Postat av: Alisha

Så länge du på något sätt ger mig "creds" för bilderna, så är det helt okej :)

2013-05-06 @ 10:23:59
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback