TRÄNINGSVÄRK FUCK YEAH

Igår på idrotten köttade jag sönder som en jävla as, så nu har jag världens mest smärtsammaste träningsvärk i magen, rumpan, benen,axlarna, ryggen.. hahah ja, typ hela kroppen! Men mest i magen, kan inte sträcka på mig eller skratta, jag tycker om att skratta, men kan inte :( Men såå skönt det va att bara få köra slut på sig själv, bara få köra slut på krafterna. Har ju inte varit med på idrotten på ett par veckor av olika anledningar, jag tror det knappt själv nu när jag skriver det, men.. jag har saknat idrotten massor! Hahah trodde aldrig att jag någosin skulle känna så, jag är ju lataste människan i världen som inte ens orkar lyfta ett finger om det inte absolut är nödvändigt. Är alltid så himla glad på idrotten och skrattar massor, gör jag annars också, men ännu mera då. Fick ju till och med komplimang för mitt léende igår på idrotten :3
 
HAHAHAH omg, Momlin, träningshatare nr1 har skrivit ett helt inlägg om träning!!! Vad har hänt med världen, tror jag ska gå och lägga mig innan något mer konstigt hinner hända.
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Chinchillor e bäst, hihi. Har två stycken som jag älskar enormt fast jag kan bli lite trött på dem då de alltid ska tugga på min tapet fast de inte får. D:

2013-05-15 @ 21:43:48
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: Emelie

Då vet man att man tränat bra! ;)

2013-05-16 @ 14:28:04
URL: http://nattstad.se/bymelli

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback