ZOMBIEMOMLIN

Igårkväll va jag och härjade på Malins rum med Maja och Malin. Vi kollade på 112 Aina, en polisskämtserie, asrolig! Sen flummade vi omkring massa och sjöng och skrek. Vi bankade i taket till dem som bor precis över Malin och dem bankade tillbaks, sen kastade vi en ballerina på deras fönster och vi får tillbaks en soppåse, schysst liksom! Vi va upp till 12 så idag va jag tröttare än tröttast, va väl egentlgien inte så sent, men jag sov bara 4 timmar natten innan så jag va zombiemomlin idag. Våran mattelärare sa t.o.m "gud vad trött jag är, känner mig som ni ser ut", han menade alltså att vi såg extremt trötta och slitna ut, inte att vi va fula ;)))
 
Nu ska jag bort till Malin och kolla på filmem Flugornas herre, ska diskutera boken imorn.. men läste boken i nian och har inte orkat/haft tid att läsa boken så vi ska se filmen istället.
Eftersom att jag är så zombie-aktig idag så får ni en oskärpt bild på mig där jag sitter i min otroligt mysiga säng och ser nöjd ut!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback