ATMOSFEAR

Igår kom mina syskon Tina, Micka och Charlie hit för att vi på kvällen skulle på Atmosfears release gig. Innan gick vi lite på stan och käkade på Subway, nom nom! Efter det drog vi till stationen och hämtade Neele, Olof och Adde sen gick vi raka vägen till Dynamo där Atmosfear skulle spela, hängde där ett tag och träffade massa andra människor, himla kul! Efter en massa väntan så körde Atmosfear äntligen igång och de va så himla awesome, deras nya album är G R Y M T! Efter en väldigt rolig och lyckad kväll så drog jag och syskonen hem till mig, pratade och spelade kort till långt in på natten. Det va så bra och najs att ha dem hos mig, har inte haft det så jävla bra och varit så glad på läänge känns det som, så enormt tacksam för att ni fick mig på andra tankar, ni gjorde kvällen/natten BÄST!
 
Lite random och oredigerade bilder från gårdagen.
Såhär ser det ut när man inte har några madrasser att sova på ehe.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback