VÄSTERVIK

Hallå kamrater. Har det supermysigt hos pojkvännen, vi har precis varit ut på Gränsö på en julmarknad(haha jaa redan?! det sa jag med!) och lämnat lunch till hans mamma som är där. Och just nu spelar Adam GTA för det va något "bugg" med det så man kan fixa pengar gratis eller hur det va och jag passar på att blogga lite :3
 
Kan inte fatta att det här lovet snart är slut :(( Orkar inte tillbaks till plugget, är så trött på't v_v Hoppas jag får tillbaks alla energi och motivation snart för skolan är så jobbig utan den :c Men men, jag kämpar på så gott det går!
 
 
Jag har förresten färgat håret, ni får bild på det så fort jag fixat en bild :3 Men jag är absolut inte nöjd, jag själv tycker det ser förjävligt ut så ska väl så småningom blondera det igen, fuck it att ha friskt och bra hår lixx.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Fint hår!

Svar: tack :3
Momlin Engqvist

2013-11-02 @ 14:54:00
URL: http://babyklegg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback