AWESOME TISDAG

Yo peepz! Hade en grymt awesome dag igår! Först va vi och kollade på den nya lägenheten(hahah jaa vi ska flytta igen!) som va sjuukt stor, sen va jag och klippte mig och sedan vid 1 så drog hela familjen till Bodaborg i Oxelösund! :D Jag va i lag med Adam, lillebrorsan Charlie och storasyster Micka, vi lyckades få 6 stämplar, sämst i familjen haha :(( Men kul hade vi i alla fall och mycket blåmärken fick man! Nu ska jag och Adam packa och göra i ordning lite sen drar vi hem til han i Västervik, stannar där till på måndag, ska bli så mysigt! :3

Instagramisbild från igår yaow.
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Sv: Vi är ganska vana eftersom vi har haft långdistansförhållande hela tiden, men vi har dagligen kontakt. Det har funkat bra mellan oss, med tanke på att vi snart har varit tillsammans i 3,5 år :D

Svar: Oj det va väldigt lång tid, så kul att ni klarar av långdistansföhållandet så bra :D
Momlin Engqvist

2013-11-01 @ 13:56:08
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback