DELFIN - FIN

Sent ja, men jag är en nattuggla, hu hu. Vet ni något himla tokigt? Idag när jag skulle till skolan så va klockan ca 8 och jag messade Malin och undrade om hon va klar att gå, medans jag väntade på svaret la jag mig på sängen vilket jag senare fick ångra, för jag vaknade 2 timmar senare.. Så himla tokigt det kan bli! Idag gjorde jag även det svåraste provet som jag någonsin gjort i hela mitt liv, det gick rakt åt helvete :( Det hanlade om vitaminer, mineraler och foder, inte min starka sida så att säga. Aldrig haft sån ångest efter ett prov :(
 
Efter skolis har jag hängt med bästa Maja fram till nu. Vi kollade på Black Beauty(hahah nostalgi!), chillade gal1, hade spakväll med hårinpackning och ansiktsmask som gjorde att man såg ut som en ailien, spelade maaassa Tony Hawk(bääästa spelet!!) och sen kollade vi på Vampire diaries. Himla bra dag (förutom skolan) alltså :3
 
Den som kan gissa vilket mitt favoritdjur är genom att titta på dessa bilder får en Alpacka.

|  Tröja - Monki  |  Knästrumpor - lånade av Maja  |  Shorts - NewYorker  |  Skor - Vans.se  |
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men hur fin tröja?!

Svar: Asfiiin! :3
Momlin Engqvist

2013-10-27 @ 21:19:32
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback