FERRE OCH ADAM

GODKVÄLL KAMRATER!
Är hemma från Sörping nu, eller det va jag redan för typ 5 timmar sen meeen jaao! Festen va grym och kan inte säga mer än att jag älskar min knäppa klass! Hade det så grymt roligt och allt va helt cray cray igår/inatt. Vi som va uppe sist gick och la oss vid 7, hade jag varit uppe 2 timmar till hade jag dygnat yaaow. Vaknade efter två timmar utav att jag frös och hade växtvärk, så blev ingen mer sömn där inte :/ Så snacka om att jag är trött nu.. :( Meeen att det gör inget för sitter och skypar med min underbaraste Adam! :') Han sitter för tillfället och spelar gitarr, så mysi mysi!  
 
Vi hade förresten 3 månader igår, helt sinnes ju, kändes som att det va ju 2 månader igår typ :o Men ändå känns det som att vi varit tillsammans mycket längre, så himla kneptigt det där alltså x3
Älskar i alla fall min underbaraste Adam! ♥
Bjuder på den här bilden, visst?
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback