IMSE VIMSE SPINDEL

På sista lektionen idag hade vi hantering med reptiler, hur man fixerar dem, hur man tar ut ormar säkert från ett terrarie och hur man ser skillnad på könen på ödlor, sköldpaddor och ormar. Alltid lika kul! Dock har jag blivit lite rädd för ormarna, jag är inte som vanliga människor rädd för att den ska bitas eller kramas hårt eller så, utan jag är rädd för att ormen ska bajsa på mig D: Fattar ni, jag är rädd för att den ska BAJSA på mig! v_v
 
Mot slutet när alla gått hem så frågade jag om jag fick hålla i en spindel, vilket jag fick! :D Så jag, Maja och Malin fick en egen liten lektion i hur spindlar fungerar och hur man håller dem, hur kul som helst. Gillar till och med spindlar mer än ormarna(för de kan inte bajsa lika mycket som en orm) för de är så sega och häftiga!
Hur mysig som helst att hålla i! :D
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback