KLIPPTE AV MIG HÅRET

GODMROGON KOMPISAR!
Här har jag varit i full fart hela morgonen, har fullkomligt rengjort varenda liten vrå i badrummet, så nu är det alldeles skinande rent därinne! Sen efter frukost(haha väntar på att Maja och hennes polare ska vakna) ska jag städa klart i rummet också, kan inte göra det nu för Maja har dammsugaren v_v Jag håller även på och tvättar och fixar och trixar lite i gimp. Försökte göra en gif, men det gick inte så bra. Fick ihop den så det blev bra och så i gimp, men sen när jag sparat den så funkade den liksom inte :c försökte göra om den på massa olika sätt men funkade ändå inte. Men ska inte ge upp, någon dag ska jag fixa det!!
 
Hade lite tråkigt inatt, så blev att jag klippte av mig håret. Det behövdes verkligen, såå slitet. Nu är det superduperkort :(( Först blev jag arg för att jag klippt så mycket, men ju mer jag ser mig i det så trivs jag faktist rätt bra i det så kort :3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C A S S Y & N A T T A

Ditt hår vart ju verkligen jätte fint! Jag skulle också behöva klippa mig, har så slitet hår att det inte är sant!

Nu så har vi på bloggen en frågestund, så det är bara att fråga på!
Länk: http://demimars.blogg.se/2013/october/fragstund.html

Svar: Åh men taack! Usch, inte kul när det är slitet :(
Momlin Engqvist

2013-10-05 @ 17:24:01
URL: http://demimars.blogg.se
Postat av: Alisha

Det passade dig :D

Svar: Ja jag tycker det med nu :D
Momlin Engqvist

2013-10-05 @ 20:29:01
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback