SÄL

Idag har jag frusit och varit så äckligt trött. Skyller på dumma hockeykillarna som inatt började spela ashög dunka dunka musik och skrek och hoppade omkring, mitt i natten! Okey att det händer någon gång ibland, för vi är ju trots allt ungdomar, men inte okey när det händer var och varannan natt :( dumma dumma. Så idag på första lektionen låg jag och somnade på bänken, försökte hålla mig vaken, men gick inte haha! Snälla vänner som jag har också så tog dem kort på mig och la ut i klassens facebookgrupp och skrev "det här är malin, hon är en säl".
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

2013-10-08 @ 19:55:16
URL: http://nattstad.se/eswensson
Postat av: Ravenith

Illa att dom lät så mycket! Det brukade jag också få uppleva när vi bodde i lägenhet och vår granne som bodde vägg i vägg med oss spelade ashög musik mitt i natten D:

Hahah, jag brukade ta bilder på folk som sov i min klass också. Har en egen mapp för alla dom bilderna xD
Vi hade en lektion i media som hette media kommunikation och under första året i gymnasiet så hade vi en astråkig lärare i det ämnet. ALLA och jag menar verkligen ALLA i min klass somnade på hans lektioner och vi var ändå uppdelade i tre olika grupper xD

Svar: Usch det är hemskt ju! D:
Hahah det är ju så himla kul xD Hahah ojdå, kan inte ha varit så himla roliga lektioner då XD
Momlin Engqvist

2013-10-09 @ 15:07:02
URL: http://ravenith.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback