BALLONGER

Hade det sjukt roligt igår, galet vad roligt man kan ha med ett par ballonger, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Klantig som jag är också så va jag ju såklart tvungen att skada mig, dåliga stolar + klantig Momlin = trilla av stolen och slå huvudet i stolen bredvid, så nu är jag jädrans öm på sidan av huvudet :c Sen på kvällen så prankade vi folk, så galet roligt hahah xD Gjorde massa mer men ingen som vill läsa ett långt inlägg om vad jag gjorde hela kvällen igår ^^ Men sen så avslutades hela kvällen med att kolla på skräckfilm yeey :3
 
Klockan är jsut nu 20.38 och jag tänker sitta vid datorn tills internet stängs av vid 23.00, om jag inte hinner somna innan dess vill säga, är rätt trött eftersom att jag bara sov 3-4 timmar inatt eheh x3
 
Här får ni två bilder från kvällen, första på Casper och citerar Maja "not sure if elefant or penis.."
 
 
Andra bilden på mig och underbaraste Adam, pusselipuss ♥
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback