BRA DAG? NEJ VA.

Ja här sitter jag, fixad och fin, till och med sminkat mig lite extra och ansträngt mig med håret och tuperet det lite i luggen, känner mig snygg, vill visa alla hur jag ser ut, haha jaaa det är tillåtet att tycka att man själv är snygg! Och vet ni något roligt? Jag har gjort allt detta helt i onödan! Tanken när jag vaknade idag va att jag skulle åka in till stan och gå lite i affärer och sedan dra ut till ÖoB efter det, men eftersom att jag är själv här i helgen så stressade jag inget alls och tog all den tid jag behövde, tänkte inte alls på att gallerian och ÖoB stänger 17.00, nej nej. Så nu sitter jag här och vill bara gråta och trycka i mig massa godis, nej juste, godiset åt jag upp imorse :(( Hahah jaja, nu kan jag sitta och plugga och va snygg istället! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wicke

mina ögon blev runda som klot när jag såg dina posters i bakgrunden, så snygga! (:

2013-09-14 @ 17:49:04
URL: http://fames.se/kingforaday/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback