BYGGARE BOB

Idag hade vi bara två lektioner och ändå slutade vi vid halv fem D: Fram till lunch fixade jag och min grupp med vårat företag, ni vet sånt där UF företag? Våran grupp har fixat idé och allt, bara att beställa hem produkten! Men mer om det kommer jag skriva i ett annat inlägg. Sen hade vi håltimme i två timmar, untz untz hem och kolla serier :3
 
Efter lunch va det projektarbete som gällde, bygger på kaninburarna som ni kanske minns att jag berättat om? Nu har vi grävt ur en av dem och satt nya plankor nertill. Så grymt jobbigt att gräva och köra tunga skottkärror när man har träningsvärk i ryggen D: Malin lyckades även vällta ena skottkärran halvvägs framme vid komposthögen, det va inte roligt, fast skrattade gjorde jag ändå mahahah xD
 
Efter skolish drog jag, Maja, Malin och Adam in te Donken och käkade, sååå jävla göött! Efter det gick vi i leksakaffärer, det va skojsigt :3
 
Bildbrist häär vaa, heheoeho
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback