DÅLIG DAG SÅ ATT SÄGA

Känns som att jag inte bloggat på hundra år, har så mycket att berätta och vet inte var jag ska börja, vill berätta allt nu på en gång men det inlägget skulle bli så oändligt långt så ska försöka dela in det i några fler inlägg, bättre för och bättre för mig, win win!
 
Har haft världens sämsta dag :( Började med att vakna upp huuur jävla trött och seg som helst vid 8, tycker inte om att gå upp 20 minuter innan jag börjar skolan :/ Sen första lektion byggde vi på vårat jakttorn, gick rent ut sagt åt helvete! Jag va så jävla arg och trött på allt, till och med så att jag snäste åt en tjej i en annan grupp två gånger. Men hon fick skylla sig själv lite, jag är inte o leka med när jag är arg och trött samtidigt. Hahah jag är inte elak av mig, svär, jag är snäll som en liten lamabebis. Men hela bygget gjorde mig så arg, för allt blev så jävla snett, plankor spikades fel, spikar blev krökta, mätte fel och fick göra om så många gånger v_v De i min grupp kallade mig för arga snickarn haha!
Sen som pricken över i:et, fick jag världens huvud-och mensvärk Dx Ville bara gå och gräva ner mig så lång som det bara gick i min säng och aldrig komma upp igen. Men naa, fick genomlida resten av dagen till 15.50 med all värk och ögon som knappt gick att hålla öppna, sååå trött. Lol, inlägget blev långt ändå D:
 
Men sen som lite positivt av dagen kom syrran hit och jag förde över pengar till hennes konto för en hemlis som jag ska berätta om lite senare. Efter det gick hon, jag och min Adam och käkade på donken och pratade lite innan hon drog hem igen. Men sen en halvtimme efter det va Adam också tvungen att åka hem :(( wäää :'(
 
BLÄÄ FÖR DENNA DAG!! (OBS, VARNAR FÖR GAMMAL OCH REDIGERAD BILD)
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback