GIF

Söndagnatt och jag sitter uppe och skypar med Adam, kanske inte så himla smart med tanke på att jag vaknade idag med förkylning och nu har feber :/ Borde väl egentligen sova och se till att bli frisk! Men YOLO liksom haha. Eftersom att jag varit sjuk och rätt seg så har jag inte gjort så himla mycket idag, spenderat dagen framför datorn och bara tagit det lugnt. Hade egentligen tänkt skriva på uppsatsen, men naaa. När jag kom hem till Norrköping kollade jag och Maja lite på criminal minds och sen gick jag över till mig och började rita lite på en panda som jag lovat att rita till en polare.
 
Hade lite tråkigt så gjorde en gif förut, ser ut som ett retard men haha..
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback