MIN DRÖM

Förra söndagen va min turdag, seriöst. Gick in på mejlen för att kolla lite och upptäcker att där väntar två nya mejl från pressansvarige på Kolmården. Väldigt förvirrad och nyfiken öppnar jag första mejlet, där står det:
Med en ännu större förvirring öppnar jag nästa mejl, där står det lite kort "Hej, var är du? Du har vunnit något kul". Nu är förvirringen enorm och jag känner mig lurad, detta kan inte va något seriöst tänker jag. Så jag svarar bara "Hej, är det här seriöst?" för jag menar, hur ofta får man inte lurmejl? Får snabbt svaret:
Förstår nu att det inte är ett lurmejl men är ändå väldigt skeptisk och huuur förvirrad som helst! Jag menar, vad fan är det för Disneytävling hon snackar om och vad är det jag vunnit, jag har inte varit med i någon tävling?! Jag låter det va och sen senare på dagen träffar jag Maja och berättar det här, hon nyfiken som jag, söker på google(smart!) och hon utbrister kort därefter "MALIN DU HAR VUNNIT EN DELFINTRÄNARE FÖR EN DAG TÄVLING!!!" då minns jag plötsligt att jag innan sommarlovet va med i en disneytävling där man skulle besvara frågor om disney och sen motivera varför man skulle vinna och det va DEN tävlingen jag vunnit! Men jag va fortfarande skeptisk, vi kunde ju ha fel, det kanske inte va den tävlingen jag vunnit. Så jag ringer Silvy och jodå, hon bekräftar att jag vunnit en dag som delfintränare på Kolmården!! Och hon sa att anledningen till att just jag vann va för att de hade fastnat för min motivering. Så den 29/9, alltså om två veckor, ska jag till Kolmården för en dag ihop med delfinerna, är så galet jävla glad, min dröm sen 5 års ålder har delvis gått i uppfyllelse :'D
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

ÅH, men grattis! :D

Sv: Men åååh!! Du förstår inte hur glad denna kommentaren gjorde mig! ♥ Jag kommer snart tillbaka, jag håller på att fixa lite saker till bloggen och det är därför jag har varit lite frånvarande :D

2013-09-13 @ 19:24:52
URL: http://alishasfoto.blogg.se
Postat av: Annika

Åhh, delfintränare skulle vara ett drömyrke för mig :D

2013-09-15 @ 16:25:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback