ÖVERLYCKLIG

Hej hej kompisar, ni kanske minns att jag i fredags va och hämtade ut ett paket med syrran och att hon för någon vecka sen hjälpte mig att föra över pengar? Det jag har köpt ääääär dudududuududuudd(trumvirvel eh) en SYSTEMKAMERA! :DDD En finfin Canon eos 600D med vridbar skärm och möjligheter till att filma i HD, är så lycklig. Äntligen äger jag en egen systemare c': Så nu kommer bloggen bli mycket roligare då jag kommer kunna ta outfitbilder, fota när jag t.ex. är i skateparken eller gör något annat roligt, fota nyinköpta saker osv osv, såå roligt! Ska även försöka ta några nya bilder så jag kan fixa en ny header :3
 
Nu håller jag på att packa för resan hem till Norrköping igen, väldigt knepigt då jag har med mig mer saker som ska med hem till Norris så har packat om tusen gånger för att allt ska få plats. Och när jag äntligen blev klar så kom jag på att jag glömt packa ner datorn så det blev ju bara att göra om allt v_v
 
Instagramisbilder häär då.
 

Kommentarer
Postat av: Belinda

Åh vad kul! Jag ska få min 60D i oktober, längtar ihjäl mig!

2013-09-22 @ 14:41:28
URL: http://belindaz.blogg.se/
Postat av: Alisha

Orka att jag har missat detta! GRATTIS! :D

Svar: Hahah sånt som händer xd Tack! :D
Momlin Engqvist

2013-10-01 @ 14:11:59
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback