PURPLE IS DA SHIET

Haha min uppdatering är inte den bästa tyvärr :c Men vill ju hellre vara med pojkvännen och polarna än att spendera massa tid vid datorn, hoppas ni förstår. Igår, fredagkväll/natt, spenderades med Maja, Adam, Casper och Gustav. Vi kollade på massa youtube och sen äventyrade massa ute och va helt crazy banana, sen gick vi in och åt massa och kollade på Eden Lake och efter det satt jag och Maja och lät så läskigt att vi blev rädda för varandra, bra där.
 
Nu ska jag, Adam och Maja göra oss i ordning för att dra in till stan och träffa Delfi och kolla runt lite, är ju kulturnatten i Norre nu. Ikväll ska vi i alla fall gå spökvandring, om vi vågar.
 
Jag igår, lila och fin.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback