SKA MAN KÖPA EN TRISSLOTT KANKSE?

UNTZ UNTZ, hej.
Mina äldre systrar kom hit igår och så lagade vi fett god mat i form av hamburgare med smak av bacon(guds gåva till folket). När vi diskat och gjort i ordning åkte Adam hem(wäää) och jag och systrarna drog in till stan och kollade på Mortal instruments, sååååå sjukt äckligt jävla bra! Nya favoritfilmen c: Sen hade vi en mysig promenad hem och sedan satt vi inne på rummet och pratade till sent in på natten. Idag har vi varit i stan och jag har verkligen shoppat loss(förlåt plånboken, men jag va tvungen). Ingen idé att rabla upp allt, men två av sakerna måste jag bara nämna. Jag har för första gången köpt en.. dudududuududduuuu(trumvirvel) KLÄNNING! Jättefin leopardmönstrad med en dragkedja framtill, kostade bara 75 kronor inne på H&M. Och så har jag köpt en matta till rummet :D Jaha tänker ni, men ett rum utan en matta är inget rum, speciellt inte när man bor på internat och matta är något utav det heligaste.
 
Systrarna åkte hem förut så då gick jag ut och solade lite med Maja, vi hittade typ en miljon fyrklövers när vi låg där i gräset, även en femklöver. Den som kan hitta femklövern vinner en anka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

åh vad sjukt coolt!

Svar: Ja eller hur!
Momlin Engqvist

2013-09-08 @ 10:26:38
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Annika

Många fyrklöver :D

Svar: Haha aa! :D
Momlin Engqvist

2013-09-10 @ 15:30:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback