TRÄNINGSVÄRK

Jag fick ett problem förut, jag tappade mina nycklar på golvet precis när jag skulle låsa upp mitt rum och vet ni vad, jag hade världens problem med att försöka plocka upp dem! Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i ben, rumpa och mage att jag knappt kan röra mig! Dagens i-landsproblem pretty much.
 
Just nu har jag 3 timmar och tio minuter lång håltimme, egentligen är det tänkt att jag ska plugga, men så svårt juu!! Så har slösat bort 1 timme och 30 minuter till att titta på serie ehe. Och nu resten av tiden har jag använt till att käka frulle med Maja och Malin, mysi mys!
 
Bild från i vintras, men outfiten stämmer med idag. Kallt väder med mystisk dimma idag=myskläder.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback