VÄLKOMMEN SÖNDAG

Redan söndagkväll, eller söndag natt är det ju nu, klockan är ju faktiskt 00:29. Idag va jag faktiskt duktig och hann in till stan innan klockan va för mycket, gick runt där i typ två timmar. Hittade det jag letade efter; en bok i form av Stad av skuggor, första boken i serien The mortal instruments(filmen som nyss kom ut på bio, that's right), ett anteckningblock från lagerhaus, hårvårdsreparerandegrej som man ska ha i håret efter att man duschat och ut över det jag tänkt köpa så köpte jag även en lila tröja, sååå snygg, det stod mellan den och ett par nya svarta jeans.
 
Nu på kvällen har jag pluggat massa, är äntligen klar med uppsatsjäveln som jag trälat med i typ femtioelva år! Och nu sitter jag och skypar med min Adam
 
Syrran tog denna bild innan vi skulle se The Mortal instruments, passar ju bra att visa den nu lixx.
 

Kommentarer
Postat av: Elle

Hej! Jag har anordnat en ny veckans blogg tävling och skulle vara super kul om du skulle vilja vara med :D kram kram!

2013-09-16 @ 14:06:54
URL: http://elainees.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback