ARTON ÅR OCH EN DAG

Well, min artonårsdag blev supermysig, bara familjen, pojken min, Emma och farmor som va här och firade mig, hade dock gärna sett att storebror kom hit också.. Men annars va den helmysig! Bästa någonsin att ha hjärtat här hos mig, kunde inte begärt mycket mer än så. 
 
18 är nog bästa åldern att fylla sen 15. Att fylla 15 längtade man efter för att slippa 14, "fjortis-åldern" haha. Sen 16 och 17 helt meningslösa, men 18, nu kan jag ju fan gå in lagligt på krogen, köpa 2,5:or på affären(FUUKK YEEAH!), låta bli att köpa cigg för att det är äckligaste någonsin(ska never ever köpa ut mohaha), pierca och tatuera mig!!! och så skaffa körkort WROOOM. Sen kommer tråkiga åldern 19, sen 20, då blire systemet för hela slanten. #planerarmittlivsomalkis
 
Av familjen fick jag en jättefin lila skål fylld med jelly beans, NOM NOM, och så massa godispengar i den som ska representera pengar till min bråvalla biljett! Av Emma fick jag presentkort på twilfit, ulahlah köpa sexiga underkläder nu dåå. Av Mickiz fick jag ett jättefint klockspel med delfiner i :3 och så fick jag en jättefin målning av lillasyster med en jättefin text på baksidan!
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS Blogazine

Så mycket gott :O

Svar: Hahah i know! :D
Momlin Engqvist

2014-04-15 @ 01:17:24
URL: http://adaras.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback