FREDAGSINLÄGG

Har lunchrast så passar på att blogga lite, och tagga inför prov på stress, smärta och nervsystemet.. D: Satt och pluggade på de i ett par timmar med Maja och Malin igår, därav att jag inte hann uppdatera något mer :/
 
Igår va det ju torsdag, vilket betydde att vi va i kolmården igen, det va supermega kul igår! Berättar mer om det senare för jag ska tillbaks till skolan snart, provprovprov.

Det här va jag igår, Milla har tjatat varje gång jag haft kameran med mig om att jag också skulle vara med på bild, så igår fick hon som hon ville! Hann dock inte ställa in kameran rätt för vi hade lite brottom så bilderna blev som de blev haha.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg stil : )

Svar: taack! :D
Momlin Engqvist

2014-04-04 @ 23:34:37
URL: http://xholycrap.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback