GULDTUBEN

Nu är det Guldtuben uppe i Stockholm, vid såna här tillfällen(och väldigt många fler) blir jag arg på att jag inte bor där. Vill så gärna gå juuu! Men åter till Guldtuben, jag antar att ni vet vad det är?! Om inte så är det en YouTube-gala, fatta huur awesome!! En gala med bara en massa asgrymma youtubers! Många av mina favorit-youtubare är nominerade, såsom IJustWantToBeCool, PewDiePie, ClaraHenry, Dunderhumor oooch många fler!
 
Alla dessa tre + RandomMakingMovies är nominerade i kategorin "Årets YouTuber". Jag kan inte alls bestämma mig vem av dem som borde vinna kategorin. ALLA ÄR JU LIKA BRA OCH ROLIGA!
Vem tycker ni ska vinna i denna kategori?
 
 

Kommentarer
Postat av: clara

Pewdiepie borde vinna helt klart!

Svar: Ja han är ju fett bra!
Momlin Engqvist

2014-04-15 @ 20:35:14
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se
Postat av: clara

Med sina nästan 26 000 000 följare är han lätt värt allt han kan få!

Svar: Ja verkligen! :D
Momlin Engqvist

2014-04-15 @ 20:43:19
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback