LÖRDAGSBESTYR

Mornin' peepz! Idag har jag massa äventyr för mig, ska besegra Katla och rädda Edmund från Vita häxan.... näää skoja, jag är alldeles själv på boendet igen, kuul. En sån sorglig filur jag är.. nä skoja, jag äär en glad och awesome filur som faktiskt har TVÅ nya videos pågång åt er! Så helt sysslolös är jag ju faktiskt inte! Har även precis gjort en liten förändring som ni kommer få se i ena videon :3 Så länge får ni se en bild på mig när jag har lila hår. Come back, come back pruple hair.
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

åh vad coolt hår du har!
gillar din design också!

Svar: Hade... :(( Men tack! :D
Momlin Engqvist

2014-04-05 @ 12:11:42
URL: http://ettass.blogg.se
Postat av: Sandra

Yay nya videos! :D
Kommer du ihåg vilka hårfärger du hade till ditt lila hår? Vill färga men vet inte vilka färger jag ska använda! xD

Svar: Ja haha det gör jag, använde Manic Panic ultra violet :D
Momlin Engqvist

2014-04-05 @ 21:34:23
URL: http://prettylittlenails.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback