TOKIG DAG

Idag drog jag och systrarna Tina och Madicken in till Motala, anledningen till att vi åkte dit överhuvudtaget var för att jag skulle fixa foto till mitt ID, men det blev knas när vi kom till affären..
 
Jag: Hej, vad kostar det att fixa ID-kort?
Expediten: 249 kronor! :)
Jag: Jaha okey, men då vill jag fixa ett sånt!
Expediten: Har du kollat ifall din bank kan fixa det?
Jag: Nää det kan dem inte..
Expediten: Då får du nog vända dig till polisen, för vi kan inte fixa det åt dig.
Jag: jahaaa... eh... okey.
 
Jag tror det blev något missförstånd, för om han säger att det kostar 249 OCH dem gjorde massa reklam om att de tar foto till ID, varför säger han då till mig att han inte kan fixa det till mig? Han smyghatade mig nog. Så måste det va. Skämt åsido så tröstade jag mig själv med att köpa tre görsnygga armband. Jag smygälskar armband, för det är ingen som vet om det.. snyggaste som finns att fylla armarna med massa fint juu.
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Meh, vad skumt! :o

Svar: verkligen, så irriterande! :(
Momlin Engqvist

2014-04-16 @ 10:36:04
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback