KLANTMOMLIN GÅR VÄGEN

Min dag började med att jag brutalt blev väckt av pappa och lillebror som stod och klappade händer och glatt ropade hallåååå i mitt rum vid 11. Sen har vi städat, dubbelt för min lillasyster va inte så bra på att damsuga upptäckte vi, gör om gör rätt. Och nyss hände det mest klantigaste någonsin, jag och Tina va påväg ut och när jag sätter på mig skorna så tappar jag balansen och trillar in i en hylla. Två minuter senare så öppnar jag den högra dörren (vi har dubbeldörr) för att gå ut men istället går jag rakt in i den vänstra, haha snacka om att jag blev så sjukt förvånad! Men jag är inte så speciellt förvånad, klantig är mitt mellannamn.
 
Jag har förövrigt fått mina första myggbett om man inte räknar de 3 gigantiska jag fick precis innan sommarlovet.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback