MONEY MISHKA

HA, GÖÖÖTT. Va ner och tog ut 500 spänn nyss för jag har fått tag i en Samsung galaxy s2 med maassa tillbehör för bara 500. Slog till på dirren för min mobil är så nära döden så det är helt sinnes att den fortfarande lever. Förövrigt så när jag tog ut pengarna såg jag att jag har 1500 kvar, blev något väldigt förvånad, trodde jag va pank. Då kanske jag kan beställa den där MISHKA kepsen jag dreglat över, eller pierca mig.. ELLER BÅDA! Det har jag ju faktiskt råd med!
För ganska längesen redigerade jag dit piercingar på mig själv, för jag har så många idéer och vet inte vad jag vill haha! Vad tycker ni, vad skulle jag passa i?

Kommentarer
Postat av: Alisha

Billiga mobiler med tillbehör tackar man inte nej till, haha! :D

Btw, när man ska kommentera dina inlägg som kommer efter det första, så skickas man till bloglovin. Man måste gå in på varje inlägg enskilt för att ens kunna kommentera :(

Svar: Haha nä verkligen inte! :D
Gaah jag vet, så irriterande! Vet inte riktigt hur jag ska få bort det :(
Momlin Engqvist

2014-08-02 @ 19:20:05
URL: http://ravenith.se
Postat av: Crazie -

Du skulle helt klart passa i angelbites, men även medusa :3

Svar: Åh tycker du! :D Hmm medusa har jag inte ens tänkt på haha :3
Momlin Engqvist

2014-08-02 @ 19:27:25
URL: http://crazie.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback