MY NEW INSPIRATION AND SECRET SOULMATE

 
Ta en kort stund(eller långt stund om du vill det, jag hindrar dig inte) och kolla på bilderna ovan. För det där är min hemlige soulmate, no doubt! Har han till och med på snapchat, skojar inte. Detta är alltså Jason Viohni, även känd som VeeOnEye och han är en YouTuber, den bästa. Jag hittade honom igår, och sen dess har jag suttit och kollat igenom massvis av hans videos. Jag har inte mått så jättebra på väldigt länge, speciellt inte de senaste dagarna. Men att kolla på hans videos gör mig verkligen glad och peppad på livet! Helt klart min nya favorit inspiration!
 
Får ju inte glömma och nämna hans fantastiska hår. Just nu har han det blått med rosa toppar(den tredje övertsa bilden) och det ser verkligen ut som sockervadd! Att han dessutom är buddy med Austin Carlile, ah det säger väl ungefär allt? Va kompis med Austin och jag kommer avguda dig. Nu vet ni hur ni ska imponera på mig också hoho.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback