NATTMÄNNISKA? ELLER MORGONMÄNNISKA?

Jag har kommit på, att jag är en morgonmänniska OCH nattmänniska, samtidigt. Nu måste ni tänka att nej det går inte. Men då säger jag såhär att det gör det visst. Jag kan vara jag vaken till 4-5 på morgonen och ändå gå upp vid 10-11. Som inatt när jag kom hem satte jag mig och skypade till halv 8 på morgonen, sen vaknade jag vid 10 imorse. Jag kunde ha gått upp då, men jag valde att sova ett tag till. Så jag måste helt enkelt vara både morgonmänniska och nattmänniska samtidigt, eller så är jag bara väldigt craycray som går upp tidigt trots att jag varit vaken hela natten.
 
Är du nattmänniska eller morgonmänniska, eller både och som jag?
En finfin bild på när jag sover i skolan istället, längst fram mitt under lektionen.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback