NI ÄR FÖR JÄVLA BRA

Okey hej! Igårkväll så invigde vi (jag, Maja, Milla och Casper) första kvällen i Norrköping med att gå ut. Först drog vi på förfest hos en jättesnäll tjej och jag lärde känna ett gäng nya människor där, woo! Från hennes balkong kollade vi på fyrverkeri SM, det va så himla fint, glittrade som satan. Sen drog vi ner på stan och lyssnade på ett liveband, stötte på småglin som hotade oss med sina tomma softairguns HAHA, såg massa karuseller, träffade massa folk och bara vandrade runt. Vårat mål va Pop orange, en nattklubb. Efter över 2 timmar senare så står vi i kön till nattklubben och inser att musiken därinne inte är värd att lägga 120 spänn på. Så vi begav oss hemmåt istället. Påvägen hem så tänkte jag springa lite, slutade med att jag tappade balansen och helt plötsligt så lät det TJONG i huvudet och jag stod på alla fyra i gräset. Det kom en vägg i vägen för mitt huvud. Har fortfarande ont i huvudet och en öm skalle, men vafään lite krigsskador under fyllan är ju bara tufft. Har även lite blåmärken på benen och fläckar på byxorna efter 2 andra vurpor tidigare på kvällen, men dem behöver vi inte ta upp. HE. Hade en sjukt awesome kväll ute, va/är såå glad hela tiden.
 
När jag kom hem så fixade jag nattkäk och sen satte jag mig och skypade. Vi snackade på timme efter timme, det ljusnade och jag höll mig fortfarande vaken. Men vid 11.38 så kunde jag inte hålla John Blund borta längre, så jag somnade i skype, haa kul. Vi hade då snackat i 9 timmar, helt sjukt ju. Men roligt hade jag iallafall, skrattade och log så mycket att jag fick kramp i kinderna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Låter kul:D♥

Svar: Det va det :D
Momlin Engqvist

2014-08-18 @ 11:46:52
URL: http://llollan.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback