OM JAG VA EN SUPERHEMLIG NINJA HACKER..

Alltså fyfaan, nu kommer arga Momlin fram på riktigt. Det är såå roligt när man ska skriva skolarbeten och internet inte fungerar för att folk här på himmelstahus studentboende är så själviska och har routrar som stör internet och gör att vi med vanlig hederlig internetsladd får ett internet som fungerar till 0.09% :)))))))) Om jag va en superhemlig ninja hacker skulle jag hacka deras lösen och ändra deras wifi-namn till "sugminfarfarsgamlasnusklutt" och så skulle jag förstås ändra deras lösen också.
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Men åh, vad drygt! :(

Svar: Ja verkligen, personalen som jobbar här tänker ju inte heller göra något åt saken -.-
Momlin Engqvist

2014-08-26 @ 21:02:28
URL: http://ravenith.se
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

åh vad drygt :c som tur var så är det inte så här på internatet jag bor på, inte än iaf :)

Svar: Vilken tur du har då, för det är verkligen jätteirriterande :(
Momlin Engqvist

2014-08-27 @ 21:13:36
URL: http://nattstad.se/idahtt

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback