PACKAAA FÖR NORRIS

Startade denna dag med en lååång dusch, såg ut som ett såndärt russin när jag kom ut. Fast det gör jag ju varje gång kom jag på. Sen har dagen bestått av packa upp, rensa, gåigenomkonstigasaker, packa ner och lägga undan allt jag rensade bort. Nu undrar ni säkert vad jag ska göra?? JOOO JAG SKA FLYTTA TILLBAKA TILL MITT ÄLSKADE NORRKÖPING!!! Det behövde skrivas i caps, så glad är jag. Flyttar ganska så exakt in igen vid tre tiden på lördag. Denna dag har jag längtat såååå mycket efter hela lovet, låter knäppt men jag älskar norrköping och allt folk i den. Trivs som handen i handsken där, eller som Momlin i Norrköping, nytt uttryck varsågod.
Ser värre ut irl, svär. Har snubblat omkring i denna kaos hela dagen.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback