REVENGE

Skyltdockor. Har ni någonsin tänkt på att dem är sjukt läskiga. Varför måste affärerna göra skyltdockorna läskiga?! De liksom står där och bara väntar på att få slå till, när det rätta ögonblicket kommer då, jaa då ni. Då ska ni nog vara glada att ni inte är ute och shoppar skor.
 
Jag tänkte förövrigt visa en väldigt obehaglig video på en robot eller vafasiken det är, den sjunger och rör sig läskigt.
Hur som helst så får den mig att tänka på skyltdockor. Not good, not good at all.
 
PS. Jag har bara kollat 20 sekunder av videon, så har ingen aning om vad som händer mer än att hon sjunger.

Kommentarer
Postat av: Emma / Capture every moment

Hej! Vilken fin blogg du har :}
allt bra med dig?

Kram
Emma
eemmass.webblogg.se

2014-08-11 @ 15:37:59
URL: http://eemmass.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback