SELFISH PEOPLE LIVE LONGER

Carly upptäcker att hennes nya pojkvän Mark inte är att lita på när hon råkar stöta ihop med hans fru (!), Kate. Carly och Kate finner varandra direkt och upptäcker ganska snabbt att Mark är otrogen även med en tredje kvinna, Amber. De tre kvinnorna blir en otippad kompistrio som bestämmer sig för att hämnas ordentligt.


Jag såg The Othe Woman häromdagen och tyckte att den va himla bra och framförallt rolig! Cameron Diaz spelar som vanligt sin roll superbra och Nicki Minaj tycker jag absolut gjorde ett jättebra jobb som skådespelare. Henne vill jag se mer av i framtida filmer!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Felicia Christensen

Den filmen verkar vara riktigt bra! :-)

Svar: Det är den, rekommenderar starkt!
Momlin Engqvist

2014-08-03 @ 08:59:54
URL: http://feliciadot.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback