SUGAR SKULL TATTOO

Jag är trött, alltså jätte jätte trött. För jag har inte sovit en blund inatt, inte en enda sekund. Satt uppe för att Mrs.Fantastic(läskig docka från den där videon som finns några inlägg längre ner) uppenbarade sig om jag släckte lampan. Eller så va det bara så att tiden bara rann iväg och helt plötsligt så va klockan så mycket att det va onödigt att sova. Så strax efter 7 när mamma gått till jobbet så gick jag upp och satte mig och ritade, eller jag försökte rita. Ha ju lovat syrran att rita en sugar skull brutta till hennes half sleeve. Meeen ja, jag blev irriterad och ni ser ju hur det slutade. Dock fick jag mig en annan teckning gjord.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback